Tefal G25590 Unlimited pannenset 2-delig (koekenpan 22/28) - inductie - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal G25590 Unlimited pannenset 2-delig (koekenpan 22/28) - inductie op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yvonne 13-11-2021
  • Product gekregen

Perfect bakkende pannen.

Heb deze twee koekenpannen inmiddels paar maanden in gebruik en na mijn aanvankelijke scepsis "weer zo'n pan die na tijdje kromtrekt", ben ik helemaal om.
Beide zijn echte toppers in gebruik, bakken echt ook niet aan, hebben door de zandloper in middenstip (als die vervaagt is, is pan op temperatuur) ook veel minder olie of boter nodig.
Heb in jaren niet zo'n fijn verjaarskado gehad.

Pluspunten

• egaal warm
  • weinig vet nodig
  • brede vlakke bodem

Minpunten

• iets zwaarder dan goedkope doorsnee
  • niet in vaatwasser mogelijk

SV83 28-07-2021

Fijne, degelijke pannen! Wel wat hoge rand.

Hele fijne pannen. Ze bakken totaal niet aan en zijn makkelijk schoon te maken. Ze bakken goed. De pannen zijn stevig en voelen degelijk aan. Wat zwaar, maar zeker niet hinderlijk. Enige minpuntje vind ik dat de randen erg hoog zijn. Dat is lastig als je bijvoorbeeld een ei wilt bakken.

Pluspunten

• Goede antiaanbak eigenschappen
  • Makkelijk schoon te maken
  • Degelijk materiaal

Minpunten

• Hoge rand

Yvonne 25-07-2021
  • Product gekregen

Zeer tevreden gebruiker

Zit nog dagelijks te genieten van dit pracht kado dat ik ter ere van m'n nieuwe keuken kreeg. 2 Heerlijke koekepannen, bakken en koken is nu een pleziertje. Vergeet je scepsis door de herinnering aan de vroegere altijd kromtrekkende Tefal pannetjes, dit is Tefal 2.0 of bijna zelfs Tefal 3.0. Profesionele pannen met behalve mooi design, toppers bij het gebruik. Door de rode thermospot snel & gelijkmatig warm, geen vet of maar drupje nodig, bakt zeer gelijkmatig bruin, dus ook bij je schnitzel en in de grote kan je gerust ook 3 ferme karbo's kwijt. Ze zijn niet goedkoop maar hun geld dubbel & dwars waard.
Ze kunnen vlgs opgaaf in de vaatwasser maar was ze liever met de hand, just in case.

Pluspunten

• egaal warm
  • bakken ook echt niet aan

Minpunten

• iets zwaarder dan goedkope doorsnee

Diasw 21-07-2021

Super

Hele fijne koekenpannen, bakken niet aan. De warmte in de pan is erg goed verspreid over de gehele pan ( ik kook op inductie) en de pannen zijn erg gemakkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Bakt niet aan
  • Goede verspreiding warmte
  • Makkelijk schoon te maken

Kimberley H. 17-07-2021

Sneller en makkelijker koken!

Ik vind deze pannenset geweldig! Door de coating laag is al het vlees, vis en groente mooi en fotoproof.. geen aangebrande of donkere stukjes meer. Ook is hierdoor de pan echt makkelijk om af te wassen, deze kan namelijk niet in de vaatwasser anders gaat de coating er af.

Door het handige thermo indicator in het midden kan je precies zien waneer de pan ready voor gebruik is, hoe fijn is dat?!

Verder zien ze er mooi uit, handig in gebruik, voor mij niet te zwaar en kan ik niet wachten om mijn set uit te breiden!

Pluspunten

• Coatinglaag
  • Krasbestendig
  • Thermo indicator

Emiel 14-07-2021

Professioneel koken voor dummies

Wat een fijne pannenset is dit zeg. Hiervoor gebruikte ik een set welke deels waren beschadigd en waarbij eten vrij makkelijk aan de bodem van de pan vastkoekte. Ik heb momenteel deze set een tweetal weken in gebruik en ik voel mijzelf net Gordon Ramsey. Koken gaat een stuk soepeler, zeker met het Tefal logo in het midden wat aangeeft wanneer de pan warm genoeg is voor gebruik.

Het verschil zit hem dan vaak in de kleinste hoekjes, maar deze pannen zijn perfect. Wanneer ik eten naar de zijkant van de pan schuif om te flippen, zoals een hamburger, duw ik hem gewoon tegen de zijkant en door de 'bolling' van de pan flippen mijn burgers tegenwoordig automatisch. Echt een verademing om hier mee te kunnen koken

Pluspunten

• Goede warmtespreiding
  • Bolling welke helpt bij het flippen van eten
  • Indicatie voor warmte pan

MMulder 13-07-2021

Geen plakken of aanbakken

Handig voor als je na een drukke dag even makkelijk wilt bakken. Dankzij de Thermo-Spot weet je precies wanneer de pan warm klaar is om te bakken. De pan warmt gelijkmatige en snel op. Voor het perfecte stukje vlees of veganistische hapje. Zelfs met het gebruik van een vork komen er geen krassen in de pan! Naast dit alles zijn de pannen ook nog mooi om te zien, je kunt ze gerust laten staan. En de pannen komen netjes en schoon weer uit de vaatwasser. Top product!

Pluspunten

• Hot spot
  • Anti aanbak

yentllenoire@gmail.com 13-07-2021

Super pannen!

Echt de beste pannen die ik ooit gehad heb. Fantastische anti-aanbaklaag en zeer veelzijdige pannen. Al veel in klaargemaakt, iedere keer met perfect resultaat. En dat zonder toevoeging van boter of olie. Ik ga heel erg veel plezier beleven aan het koken nu en mijn familie ook!

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Anti-aanbaklaag
  • Lichtgewicht

Puckypuck 13-07-2021

Stevige en gebruiksvriendelijke pan

Het zijn mooie stevige pannen. Ze zijn geschikt voor alle warmtebronnen, inclusief inductie. Ze zijn heel fijn in gebruik onder andere door de hoge rand waardoor je niet knoeit met omdraaien/omscheppen. Door de thermo spot in het midden van de pan zie je goed wanneer de pan op temperatuur is. Het schoonmaken is door de goede anti-aanbaklaag ook makkelijk. De pannen zijn niet goedkoop, maar ze hebben wel een lange levensduur en gegarandeerd een fijn gebruiksgemak.

Pluspunten

• hoge rand, waardoor minder knoeien
  • thermo-spot

Minpunten

• prijs, maar ze hebben een lange levensduur

KoKieskeurig 13-07-2021

Prima pannen

De pannen zijn prima, ze zijn wel wat aan de zware kant zeker als je de pan vol hebt zitten.
Het design is erg mooi, een nadeel kan zijn is dat de steel wat korter is deze had van mij wat langer gemogen.
Verder heb ik de pannen nu een aantal keer in de vaatwasser gehad en ook daar komen ze goed uit.
Het bakken op inductie gaar prima, de hitte is mooi verdeeld over de gehele pan.
De pannen zijn dus wat zwaar, maar daardoor voelen ze kwalitatief wel weer goed en robuust aan.
Al met al dus tevreden

Pluspunten

• Mooi desgin
  • Kwaliteit

Minpunten

• Zware kant
  • Korte steel

Sonja van Elzen 13-07-2021

Prima pannen!

Zware pan, wat een gevoel geeft van kwaliteit. Vol kan deze wel te zwaar zijn voor oudere mensen. De pan wordt goed egaal heet en bakt mooi bruin zonder dat er veel boter nodig is. Het handvat blijft goed geïsoleerd en dus goed vast te houden.
Het nadeel is dat de pannen niet in de vaatwasser mogen.

Pluspunten

• voelt degelijk aan
  • wordt egaal en goed warm

Minpunten

• niet vaatwasserbestendig

Nynke 10-07-2021

Een toevoeging in je keuken!

Fijne pannenset voor op een inductie kookplaat! Echt een alleskunner. Vlees bakken (of braden), aardappels, pannenkoeken noem maar op.
Het design is mooi en voelt degelijk aan. De handgreep voelt perfect aan en de pannen zijn fijn qua gewicht. Je voelt dat je een pan in je handen hebt, zonder dat dit storend zwaar is.
Met deze 2 formaten kom je ook goed uit. De kleine pan voor een eitje bakken, een stukje vlees of noem maar op. De grotere pan om voor meerdere personen te koken of beide pannen als het gezelschap echt groot is.
Door het strakke design, is de pan makkelijk af te wassen. Er zijn geen randjes of frutsels waar iets in kan blijven zitten.

• Gewicht
  • Gebruiksgemak

a*****@q********** 09-07-2021

Geweldige pannen

Eindelijk een goede pan gevonden voor mijn inductie kookplaat, er zit een pannentestknop op en deze gaf bij alle pannen tot nu toe aan wel geschikt maar matig deze pannen zijn perfect geschikt, dus geprobeerd en ja hoor ze bakken geweldig, snel heet en koekt niet aan.

Pluspunten

• mooi design
  • bakt nie taan

Minpunten

• zwaar

Gewoon Ik 09-07-2021

Erg fijne pannen

Geweldige pannen vind ik het!! Waar met mijn andere pannen de boel aardig aanbakte gebeurd dat hier niet.. Even wachten tot de rode stip volledig verkleurd is en bakken maar!! Een van onze favo gerechten is rösti met kaas en spek, in menig pan een groot drama!! Dit keer ging het echter perfect!! keurig bruin laagje aan weerskanten. En de pan schoonmaken is ook al erg simpel. Gewoon heet water met een klein scheutje afwasmiddel voor het vet en schoon is het al..
Wel opletten: hij kan niet in de vaatwasser!!

Pluspunten

• koekt niet aan
  • thermo spot
  • makkelijkreinigen
  • weinig olie/boter nodig

Minpunten

• Hij is wat zwaarder

mieke24 07-07-2021

Bevalt prima!

Ik mag deze pannen testen. En dat kwam op een goed moment, want mijn eigen pannen waren aan vervanging toe.
Ik ben er blij mee. De pannen worden snel warm, daardoor kan je snel beginnen met bakken. De grootste pan is van goed formaat voor ons gezin met 5 personen. Het vlees bakt prima, en blijft niet kleven. De pannen zijn zo weer schoon. Voor een langere levensduur was ik ze wel even met de hand af, maar dat is zo gedaan!

Pluspunten

• snel warm
  • formaat pan

b*************@h********** 07-07-2021

Goede prijs-kwaliteit pannen!

Ik vind Tefal pannen echt fijn, ik merkte direct hoe handig ze zijn in de keuken: om beet te pakken lekker stevig, kunnen prima in de vaatwasser en komen er ook nog eens echt goed schoon uit en zijn mooi qua design, ook wel leuk. Ook goed stapelbaar in de keukenlade! Enige minpuntje: op mijn inductie duurt het opwarmen wel even... advies is om te wachten tot de thermo-signal compleet rood is namelijk, maar het bakt vervolgens super! Bakt totaal niet aan door de anti-aanbaklaag en ligt goed in de hand tijdens het koken. Al met al heel blij met de prijs-kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• Brede pan
  • Anti-aanbak-laag

Minpunten

• Opwarmen duurt langer

Kim 06-07-2021

Aanrader!

Twee heerlijke pannen. Wat me meteen opviel was de hoge rand. Geen geknoei of gespat meer, ideaal! De pannen zien er mooi uit en liggen stevig in de hand. Ze zijn wel vrij zwaar, dus dat kan een minpuntje zijn voor sommigen. Fijn aan de pannenset is de thermospot. Zo heb je altijd de juiste baktemperatuur en je hebt (bijna) geen olie of boter nodig. Ik zeg bijna, omdat in de praktijk blijkt dat bij sommige producten een klein beetje olie prettiger bakt. De pannen beloven een goede bescherming te hebben voor krassen (titanium coating), dus ik hoop dat ze lang meegaan. Mooi om te zien dat je ook nog een los deksel bij kunt bestellen. Twee minpuntjes: de pan lijkt niet helemaal rond te zijn (bij steel is hij wat gebogen) en qua prijs zijn ze best duur, maar als ze dan jaaaaaren meegaan zijn ze dat geld zeker waard. Al met al heel blij met deze pannenset.

Pluspunten

• hoge rand
  • thermospot
  • weinig olie/boter nodig
  • coating laag (krasbestendig)

Minpunten

• zwaar/gewicht
  • niet helemaal rond

k*************@l****** 06-07-2021

Fijne pannen

Fijne pannen!
Niet te zwaar om op te tillen met 1 hand, de aanbaklaag die erin zit is erg fijn.
Je bakt het vlees, de groente of aardappeltjes mooi bruin.
Ook prettig dat hij moeiteloos schoon is te maken, even met een sopje erdoor en hij is weer klaar voor het volgende gebruik!

Nancy1984 06-07-2021

Fantastische pannen

Ik was al een tijdje op zoek naar goede pannen. En in geen jaren zulke goede pannen gehad. Wat een goede en zware kwaliteit, fijne handgrepen, onwijs goede anti aanbak laag. Je hoeft geen boter of olie te gebruiken en de pannen zijn heel makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Anti aanbak laag
  • Fijne handgrepen
  • Makkelijk schoonmaken
  • Goede kwaliteit

m**********@g******** 06-07-2021

Mooie pannen

Goede diepe koekenpannen, fijn in gebruik (wel wat zwaar). Makkelijk schoon te maken!

Pluspunten

• Groot

Minpunten

• Erg zwaar

Harryhar 06-07-2021

Next generation koekenpannen

Ik was al enige tijd aan het zoeken naar nieuwe pannen aangezien mijn vorige niet meer goed werkten op mijn inductie plaat en dat de anti-aanbaklaag niet meer helemaal deed waar hij voor ontwikkeld was.

Ik wist niet dat een pan via inductie zo snel op kon warmen. Deze pannen breken wat dat betreft elk snelheidsrecord wat ik tot nu toe meegemaakt heb.

Heel erg handig is de Thermo-spot welke aangeeft wanneer de pan de juiste temperatuur heeft. Niet meer met je handen boven de pan voelen of hij al warm genoeg lijkt, maar een indicator die het je in een oogopslag toont.

De anti-aanbaklaag is werkelijk fantastisch, hij is zo glad dat, als je niet goed oplet, de inhoud van je pan zomaar op je fornuis komt te liggen. Niets geen plakkende spiegeleieren, maar met een simpele beweging glijden ze zo op je bord.

Door die super gladde laag is het schoonmaken van de pan ook een fluitje van een cent. Een beetje warm water is voldoende om hem weer blinkend schoon te krijgen.

Pluspunten

• Mega glad bak oppervlak
  • Hoge rand, roeren zonder te knoeien
  • Heel erg makkelijk schoon te maken
  • Geen teflon en spekglad
  • Super snel warm op inductie

Renske 05-07-2021

Bakt niet aan - aanrader!

Wat een fijne koekenpan is dit! De pan wordt goed warm en het is makkelijk te zien wanneer de pan warm is. Er is nog niets aangebrand in de pan! De pannen zijn lichtgewicht en makkelijk in de hand! Zoek je een goede pan waar je geen olie of boter bij hoeft te gebruiken en toch knapperig eten. Twijfel dan niet en koop deze koekepan! Je krijgt echt waar voor je geld!

Pluspunten

• eten bakt niet aan
  • lichtgewicht